حمله کارگردان مست عشق به خواننده سرشناس | جنجال بر سر تیتراژ-راهبرد معاصر

حمله کارگردان مست عشق به خواننده سرشناس | جنجال بر سر تیتراژ

در پی انتشار تیتراژ جدید فیلم سینمایی «مست عشق» با صدای علیرضا طلیسچی، بی اطلاعی کارگردان فیلم از تولید چنین تیتراژی حاشیه ساز شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ طی روز‌های گذشته با انتشار یک موسیقی به نام «مست عشق» در صفحه شخصی خود از آن به عنوان موسیقی تیتراژ جدید پروژه «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی یاد کرد.

طلیسچی درتازه‌ترین پست فضای مجازی خود که تا لحظه انتشار این گزارش در دسترس مخاطبان قرار دارد، در نکته‌ای جالب توجه فقط از حسن علیزاده یکی از دو تهیه کننده فیلم «مست عشق» تشکر کرده و نوشته است: «مست عشق منتشر شد! قطعه انتهایی ورژنی کامل‌تر از پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران که قرار است به صورت سریالی چند قسمتی روی شبکه نمایش خانگی قرار گیرد.

تشکر می‌کنم از زحمات جناب علیزاده تهیه کننده نازنین این پروژه درجه یک و تبریک می‌گم به همه عوامل خوب این کار برای این درخشش. امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید.».

اما قضیه همین جا تمام نشد؛ چرا که ساعتی پس از انتشار این پست در فضای مجازی، صفحه منسوب به حسن فتحی به این اظهارات طلیسچی واکنش نشان داد. واکنشی که البته پس از دقایقی کوتاه از روی صفحه شخصی این کارگردان شناخته شده حذف شد. مسیری که بی تردید می‌تواند حواشی مربوط به «مست عشق» را دچار تردید و ابهام کند.

حسن فتحی در این متن حذف شده نوشته بود: «طی یکی دو روز گذشته چند تصویر از فیلم سینمایی «مست عشق» با صدای یکی از خوانندگان پاپ در صفحه شخصی ایشان منتشر یافته با این ادعا که قرار است ترانه ایشان برای یک مینی سریال شش قسمتی از فیلم «مست عشق» استفاده شود.

در این خصوص اینجانب به عنوان مولف و سازنده این اثر ذکر توضیحاتی را لازم می‌دانم:

- پیشنهاد ساخت مینی سریال چهار پنج قسمتی، نخست توسط آقای برومند یکی از دو تهیه کننده فیلم مطرح شد که با مخالفت بنده و آقای فرهاد توحیدی رو به رو شد.

- حتی اگر با این پیشنهاد موافق می‌شد که نشد، در خصوص اینکه صدای چه خواننده‌ای برای کار مناسب است، قطعا نظر سازنده اثر باید مطمح نظر قرار بگیرد، که تا این لحظه این اتفاق صورت نگرفته است.

- اساسا در شرایطی که فیلم «مست عشق» همچنان با استقبال مخاطبان رو برو است و قرار اکران خارجی آن منعقد شده است، این قبیل اقدامات و اخبار نتیجه‌ای جز آسیب زدن به جایگاه این فیلم به عنوان یک اثر سینمایی ندارد.

- مخلص کلام، نه خبر پخش مینی سریالی از «مست عشق» و نه خبر آمده در صفحه شخصی یک خواننده برای خواندن ترانه تیتراژ آن، هیچ کدام مورد تایید بنده در مقام سازنده اثر نیست.»

انتشار این قطعه در حالی است که هم زمان با اکران پروژه سینمایی «مست عشق»، با انتشار قطعه ای، علیرضا قربانی خواننده شناخته شده کشورمان به عنوان خواننده این اثر معرفی شد و صدای وی در فیلم در حال اکران شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد حاشیه‌های مربوط به موسیقی این اثر سینمایی پایانی ندارد و دست اندرکاران پروژه همچنان باید با این موضوع دست و پنجه نرم کنند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده